Wycieczka w Góry Świętokrzyskie w dniach 27 - 28. 09. 2021r.

Data: 11.10.2021 r., godz. 20.33    1033
W poniedziałek 27.09.2021 r. zebraliśmy się na parkingu przed szkołą o godz. 7.00, aby stamtąd wyruszyć autokarem na dwudniową wycieczkę w Góry Świętokrzyskie. O godz. 7.15 po sprawdzeniu obecności i pożegnaniu z rodzicami 51 uczniów klas: IIb, IIIa i IIIb wyruszyło w podróż.

W pierwszej kolejności zanim jeszcze dojechaliśmy do Skansenu Wsi Kieleckiej zatrzymaliśmy się w Chęcinach. W czasie wędrówki po Chęcinach podziwialiśmy góry i poznawanie ich zaczęliśmy od spaceru na Górę Zamkową,  aby zwiedzić ruiny zamku i wejść na wieżę. Po zwiedzaniu mogliśmy zakupić pamiątki, robić zdjęcia. Świetnie się składało, że w tych dwóch  dniach wycieczki pogoda nam  sprzyjała i mogliśmy podziwiać widoki, które nas urzekały. Po obiedzie serwowanym w scenerii zamkowej, kontynuowaliśmy podróż do miejscowości Tokarnia.

Tam zwiedzaliśmy Skansen Wsi Kieleckiej i mieliśmy spacer rekreacyjny.
Następnie udaliśmy się do hotelu i o 19.00 poszliśmy na kolację. Po posiłku zanim zapadła cisza nocna o godz. 22.00  wzięliśmy udział w dyskotece  oraz mogliśmy odpoczywać, a także przebywać lub odwiedzać znajomych w pokojach.
Kolejnego dnia o godz. 7.30 mieliśmy przygotowane śniadanie i po wykwaterowaniu udaliśmy się w drogę do Kielc. Według planu wycieczki kolejnym miejscem do odwiedzenia były Jaskinie na Kadzielni. Poznaliśmy wiele ciekawych miejsc. Później dotarliśmy jeszcze do Muzeum Zabawek. Następnie zwiedzaliśmy centrum miasta i kielecką starówkę.
Po obiedzie zmęczeni, ale zadowoleni wyruszyliśmy w drogę powrotną, która przebiegła nam bardzo szybko.

Uważam, że opisana wycieczka była bardzo ciekawa i przyjemna. Dzieci przywiozły z niej ciekawe doświadczenia i wspomnienia, których nie zapomną przez wiele dni.

Zapraszam do obejrzenia fotorelacji.